FAQ
Dette er vores FAQ, hvor du finder svar på de oftest stillede spørgsmål. Hvis dit spørgsmål ikke er her, skal du være velkommen til at skrive til info@Polara.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt
Har jeg brug for en konto for at bestille?
Nej, du kan KUN lægge (placere) en ordre som gæst.
Hvad hvis jeg har skrevet en forkert e-mailadresse?
Kontakte os venligst, så vi kan ændre din e-mailadresse. Vi kan ændre din e-mailadresse, navn og adresse, men vi kan ikke ændre på selve ordren. Så udfyld venligst din adresse med alle detaljer, ellers returneres den pakke, vi sender til dig, eller vi vil helt enkelt ignorere din anmodning for at spare alle for ulejligheden.
Er der nogen valutakurser?
Alle vores transaktioner foregår i danske kroner. Hvis dit kreditkort er baseret i en anden valuta, beregnes din samlede ordre i overensstemmelse med den daglige valutakurs på den dato, hvor din kortudsteder behandler transaktionen.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer alle større kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX) og PayPal-betalinger. Vi accepterer ikke personlige checks, postanvisninger, direkte bankoverførsler, betaling med betalingskort eller kontant betaling ved levering.
Hvor sikker er min online ordre?
Når du køber online med dit kreditkort, indtastes alle dine oplysninger på en SSL-sikker hjemmeside. Dine oplysninger bliver derefter SSL-krypteret og sendt direkte til vores kreditkortudbyders netværk, hvor dit kort og din transaktion er autoriseret og godkendt. Dine kreditkortoplysninger er ikke gemt på vores servere.
Kan jeg ændre min leveringsadresse efter bestillingen?
Vær opmærksom på, at din leveringsadresse ikke kan ændres, efter at ordren er behandlet eller afsendt. Opdater venligst din leveringsadresse til din bopælsadresse.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min ordre?
Vi anbefaler dig derfor at gennemgå dine ordredetaljer grundigt, før du trykker ‘placer ordre’. Vi forbeholder os retten til at acceptere eller afvise din ordre efter vi har modtaget ordrebekræftelsen.
En annullering foretaget efter en ordre er afgivet, vil være underlagt et afbestillingsgebyr på $ 0,5 uanset tidspunktet for den afgivet ordre (også selvom det kun er et sekund senere), da vores samarbejdspartnere opkræver et gebyr for annulleret ordre.
Bemærk, at ordrer, der allerede er pakket eller afsendt, ikke kan annulleres.
Kan jeg ændre min leveringsadresse efter bestilling?
Vær opmærksom på at din leveringsadresse ikke kan ændres, efter at du har afgivet din ordre. Vi anbefaler dig at bruge din private adresse fremfor en potentiel erhvervsadresse, da vi ikke ved, hvor længe toldafdelingen vil have pakken på hold.
Hvornår ankommer min ordre?
Leveringstiden er baseret på den forsendelsesmulighed, som du har valgt. Vi vil gerne gøre dig opmærksom på at forsendelsen af vores produkter har en gennemsnitlig forsendelse på 10-15 dage. Vi tilbyder vores kunder to forskellige forsendelsesmuligheder som er ’Free Shipping’ og ’Security Shipping’ – Vi anbefaler dig at vælge den forsendelsesmulighed som passer til dine behov. Når ordren er afsendt, sender vi dine sporingsoplysninger, når din ordre er undervejs. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldafdelingen i Danmark.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Polara ønsker at være transparente, og har besluttet af vores kunder skal være i stand til at spore deres ordre. Når din ordre er undervejs, vil du automatisk modtage en e-mail fra os, hvori du bliver informeret om hvor din pakke befinder sig og pakkens forventede ankomst. Du modtager sporingsoplysningerne en dag efter vi har afsendt din ordre.
Er det muligt at bruge flere rabatkoder i en ordre?
Kampagnekoder og rabatkoder kan ikke bruges sammen med andre kampagner og rabatter, medmindre andet er angivet.
Hvad skal jeg gøre, hvis der mangler varer i min ordre?
Vi opfordrer dig derfor til at henvende dig med det samme, hvis du mangler varer i din ordre eller vi på anden vis, ikke har levet op til dine forventninger. Vi ønsker alle vores kunder skal have en positiv oplevelse hos os.
Hvornår behandles min ordre?
Alle ordrer håndteres og sendes fra vores lager i udlandet. Vi beder dig om at have tålmodighed, når vi behandler din ordre og tillad venligst ekstra ventetid i højsæsoner og helligdage.
Vi behandler ordrer mellem mandag og fredag. Ordrer behandles inden for 2-3 hverdage fra ordredato og sendes den næste dag efter behandlingsdagen. Bemærk, at vi ikke sender i weekenden.
Kontakt os, hvis du ikke modtager sporingsbekræftelsen efter 5 hverdage fra den dag, du gennemførte din betaling.
Har jeg fortrydelsesret og/eller returret?
Hvis du køber produkter hos os, er du altid forsikret gennem vores fortrydelsesret og returret. Du skal derfor ikke være bekymret for at handle hos os. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb og ønsker at returnere en vare, bedes du kontakte os inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre. Angiv dit ordrenummer samt årsagen til din retur. Vores kundeserviceteam gennemgår returanmodningen og sender yderligere instruktioner, hvis returneringen er godkendt.
Vi gør dig at opmærksom på at alle returneringer skal være i original stand med emballagen intakt.
Hvad hvis jeg har modtaget en ordre som enten er defekt / forkert / beskadiget?
I tilfælde af, at vi har sendt dig en forkert vare eller en vare med fejl på, beklager vi, og beder dig venligst kontakte os så snart du opdager fejlen, så vi kan hjælpe dig med en ombytning eller returnering. Du kan også vælge at beholde varen og bede om en prisreduktion. I så fald beder vi dig om, at sende nogle billeder af fejlen, så vi kan finde en passende rabat. Vær opmærksom på at fejl på varer grundet slidtage, ikke betragtes som en reklamation. I din mail bedes du oplyse dit ordrenummer samt at tage fotografier af varen/varene og andre relaterede referencer. Vi vil gøre vores bedste for at løse din sag så hurtigt som muligt.
Hvor lang tid tager returprocessen?
Vores behandling af returneringer kan tage helt op til 14 hverdage fra den dag, vi modtager din retur. Vi sender dig en e-mail for at bekræfte, når din retur er blevet behandlet.
Hvornår bliver jeg refunderet for at returnere min vare?
Alle tilbagebetalinger vil blive krediteret til din oprindelige betalingsform. Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, vil det udestående beløb tilbagebetales til din bank inden for 7-10 arbejdsdage efter modtagelse af den returnerede vare. Hvis du ikke har modtaget det udestående beløb, bedes du kontakte din bank. Vi vil gøre dig opmærksom på at det kan tage et stykke tid, før tilbagebetalingen bogføres på din konto.